نوشته ای از یک دوست

 

تنهایی تنها دارایی من است...

 

 

من نامی ندارم...

 

 

تنهایی، تنها دارایی من است

 

 

میخواهم تنها دارایی ام را به بهای عشق بفروشم...!

 

 

آیا کسی هست که از من قدری تنهایی بخرد ؟

 

تنهایی من پر از رمز و راز است

 

رمزهایی از بهشت

 

رازهایی از خدا

 

آه...

 

انگار کسی خریدار نیست...

 

غمی نیست...

 

من تنهایی خویش را به غاری خواهم برد 

 

به غاری در حوالی دل

 

 

آنجا همیشه کسی هست...

 

 

کسی که تنهایی می خرد و عشق می بخشد...

 

 

همانجا که می شود دریا دریا سکوت نوشید

 

من نامی ندارم

 

تنها دارایی من تنهایی ست



نظرات شما عزیزان:

MohadeseU2
ساعت21:35---4 آذر 1395
به نظرم باس برم مشاور شم
پاسخ: خوبه. موفق باشی


MohadeseU2
ساعت21:35---4 آذر 1395
ما انسان ها درسته مثل خدا نیستیم ولی بالاخره کار نشد نداره و هر انسانی میتونه با تنهاییش کنار بیاد

والا من ک از کسی خیری ندیدم هیچکس تو این دوره زمونه واس ادم مرحم نمیشه اولش درد دلاتو گوش میکنه ولی همونا رو موقع دعوا مسخره میکنن بالاخره به نظر من تنهایی بهتره تا بودن یا درد و دل کردم با آدم های این دور زمونه
پاسخ: چی بگم. گوشم ازین حرفا پره


MohadeseU2
ساعت16:25---3 آذر 1395
چرا انقد احساس تنهایی میکنین؟؟؟
مگه تنهایی چشه؟؟؟
خدام تنهاست...
آدم نباید تنهاییشو همه حا جار بزنه که
البته ببخشیدا من نظرمو گفتم
پاسخ: خداست که میتونه تنهایی رو تحمل کنه ما که آدمیم بالاخره آدم یه جا کم میاره یکی رو لازم داره مرحم درداش باشه


ravani
ساعت10:39---28 خرداد 1395
سلام

سحرم اگ یادت باشه
کنکورم ک بد بود غیرانتفاعی قبول شدیم :

ترم دو تموم شدش


D


mohammad.fatemeh
ساعت20:30---24 فروردين 1395
سلام خوشحال میشم منت گذاشته و به وبلاگ من هم سری بزنین وتبادل لینک کنین ممنونم ازتون http://www.mohammad_love_fatemeh.loxblog.com/

shima
ساعت21:02---10 اسفند 1394
سلام.خوبی؟منو یادته آیا؟
پاسخ: سلام ممنون خوبم. اره یادمه. خوبی ؟ چخبر؟ شادی خوبه؟


خوشه گندم
ساعت20:30---4 اسفند 1394
گندم.
بهانه بود.
سيب اما يك اتفاق عاشقانه.
كاش سيبي بودم در باغي حوالي چشمانت.
با لمس يك هواي پر هوس نگاهت.
افسوس.
افسوس حتي گندم نيستم.
خوشه ام.
خوشه ي گندم....


خوشه گندم
ساعت19:03---22 بهمن 1394
سلام.نوشته هاي خودت دلنشين تره.
پاسخ: سلام ممنون لطف دارین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ادامه مطلب
♥ 22 / 11 / 1394برچسب:, ساعت 13:34 توسط پسرک تنها